I always feel pretty with a new haircut

Glemte helt å fortelle dere at jeg og min mann klippet håret for 120kr! Åh som jeg kommer til å savne billige hårklipp når jeg kommer hjem! Glemmer helt at Norge er så dyrt.

Jeg har sittet og vurdert om jeg egentlig skal forsette med blogging når jeg kommer hjem. Føler jeg ikke helt passer inn i alle disse overfladiske bloggerne med mote, sminke og masse penger. Livet mitt går bare enn helt annen retning, og det som er viktig for meg er kanskje det som ikke er så veldig viktig for alle andre. Så hadde hvert koselig med litt respons fra dere som leser, om dere ville forsatt å lest når livet mitt ville hovedsaklig handlet om Meg og mitt private forhold til Gud, mine innerste tanker, og som alltid litt mat inn i bildet.

Hva kunne du tenke deg å lese om på min blogg?

I completely forgot to tell you guys I got a haircut! I always feel like a new person when I get one. Me and my husband for 35 dollars. I am really going to miss the cheap haircuts when I go to Norway. I have completely forgot how expensive it is there!

2 thoughts on “I always feel pretty with a new haircut

  1. Hei. Søkte på «Kake med prim» og kom plutselig over din side, og nå har jeg lært om sikkerhetsnåler mot statiske kjoler og dryer sheet mot mygg.
    Synes absolutt du skal skrive mer om du føler for det, for plutselig ramler det noen inn her på siden din som kan ha glede av den, som meg:)

Legg igjen en kommentar

