Ja takk, begge deler

Slik som Ole Brumm alltid pleide å si, «Ja takk, begge deler».

Og det er akkurat det jeg har planer om når jeg kommer hjem og livet mitt faller litt på plass. Jeg ønsker meg alt! Derfor har jeg skrevet ned en liste over alt jeg ønsker meg i fremtiden. Det kommer nok til å ta hundrevis av år med den lista jeg har, men greit å få skrevet det ned så jeg slipper å tenke meg ihjel på det.

Og ja, denne listen er like aktuell til jul og bursdager i fremtiden. Alle jenter må ha en slik liste! Er du klar?

Jeg ønsker meg:

  • Joico hårkur
  • Smilelab
  • Treningsklær og sko
  • Medlemskap på trening
  • Undertøy
  • Fin pysj
  • Uggs
  • Nye sko
  • Ny veske
  • Sjerf
  • Luer
  • Little Big Planet 2
  • Iphone
  • Ny Pc
  • Krølltang og rettetang i ett
  • Klær
  • Beatle (bil)
  • Lappen
  • Videokamera
  • Gavekort på interiørbutikker
  • Restene av serviset vårt
  • Alt av dekorasjonsverkøty til baking
  • Kakeformer
  • Sprøyteposer med tupper
  • One piece som er stripete rosa og hvit
  • The Mentalist sesongene
  • Modern Family sesongene
  • Gossip Girl sesongene
  • Desperate Housewives sesongene
  • En bibelforklarer, med hebraiske ord,symbolforklaringer osv
  • Kokebøker
  • Kristen bokklubb medlemskap (Francine Rivers osv)
  • Norgesglass i haugevis!
  • Synstest
  • Tannlegetime (jeg har minst tre hull)
  • Frisørtime
  • Hårkur hos frisør
  • Rayban Pilotbriller

Jeg følte meg plutselig ti kilo lettere! Puh!

I just needed to put out everything I wanted the next year, it is everything from clothes, to books to Rayban sunglasses. I just neede to get it out! 

Do you have a wish list?

7 tanker på “Ja takk, begge deler

  1. Hehe, har noen ja.. har ikke helt oversikten over størrelser og slik, men skal se over dem en dag, så kan du se hva du vil ha av dem 🙂

Legg igjen en kommentar