Hot,hot chocolate

Jeg konstanterer dette herved som en del av Norges grunnlov, og sier at dette er noen ingen…jeg repeterer INGEN kan leve uten!

Varm deilig hjemmelaget kakao, med eventuelt litt krem og sjokoladedryss, men ikke minst marshmallows i. Åh himmelske marshmallows!

Å nei, sier du nok nå. Ikke enda en ting du har blitt påvirket på av dine amerikanske huskamerater. Åh jo, sier jeg! De har gitt meg en liten bit av himmelen! Fra og med i dag skal kakao med marshmallows alltid være en fast inventar i skapet mitt. Mine barn skal bli oppfostret på det, og mine barnebarn skal se ut som små marshmallows. Alle skal komme til Andreassen sitt hus, og vite at «Her får vi kakao med marshmallows i!»

For å understreke det jeg har sagt nå for tiende gang, skal jeg gå nå og lage meg en deilig kopp rykende kakao med marshmallows. Fristet?

Becca

I have to say this, hot chocolate with marshmallows is so underestimated in Norway. Oh my, what the vikings have been missing out. I don`t know how anybody can live without this!

Yes, I know. I get som influence from my american housemate. But hey, they have given me a little piece of heaven! From today, hot chocolate with marshmallows is always going to be in my house! My kids are going to live out of it, and my grandkids are going to look like cute little marshmallows!

Just to really underline what I am trying to say, I am going right now to make me a nice cuppa of hot chocolate with marshmallows! Yummy! Tempted?

Legg igjen en kommentar

