Now it is my turn

Jeg falt for det jeg også, husmor sjerfet over hodet. Hjemmelaget av eget gammelt sjerf. Kreativiteten tar over i huset mitt fortiden som dere sikkert har lagt merke til. Tror det har noe med det dårlige været å gjøre.

Dette er et slikt: Ja jeg har tapt bilde, pluss at jeg er litt stressa og veldig kald.

Nå skal jeg kose med med kakao med marshmallows i (ja jeg bor med amerikanere), fordi vi har nemlig ferie! Wihoo!

Har du husmortørkelet på hodet?

 

 

Yes, I lost. I did it also, the scarf around your head thing. Looking like a old fashion fulltime mum. I actually made it myself, from a scarf I had. I think my creativity needs something to do these days, when the weather is so bad!

Now I am going to enjoy a good warm cuppa of hot chocolate with marshmallows in it! Because I have holidays!

Legg igjen en kommentar

